nytt försök

jag undrar faktiskt hur många gånger jag har försökt att hålla min blogg vid liv i över en vecka, jag har misslyckats alla gånger, men nu ska jag bannemig se till att klara det bättre.

I alla fall, god kväll!

Vi har lov och det är underbart, idag vaknade jag utav att min lillebror skrev till mig att han skulle iväg med några kompisar till klittebadet, så det var bara att gå upp och se till aatt han fick pengar och saker med sig.

Efter mamma & pappa kom hem från jobbet stack vi till mormor & morfar med en stor fet smörgåstårta & snickerstårta för att fira mammas födelsedag, MUMS.

Efter ett par timmars snack och mys hos mormor & morfar körde pappa mig till Malin där hon och emma väntade, vi satte på filmen hipp hipp hora, som var förvånadsvärt bra. 
Nu sitter dom andra i soffan och dricker saft & äter popcorn och kollar på någon annan tråkig film, det var just då jag fick lusten att blogga lita igen.
en bild på två tjejer som är underbara
/ beckis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0