dagens

slänger in en dagens!

Dagens humör: glad & irriterad
Dagens borde: plugga
Dagens frisyr: sitter just nu i en boll, får se vad jag hittar på, sntagligen plattat som alltid.
Dagens klädsel: just nu pyjamas, men sen tights, tunika & en massa smycken!
Dagens längtan: innebandymatch
Dagens fundering:  hur kunde jag bli förkyld igen
Dagens tråkigaste: att jag måste verkligen plugga
Dagens personer: familjen & malins familj lär det bli.
Dagens roliga: ikväälll
Dagens låt: inte lyssnat något än, men hela min itunes lista (y)
Dagens händelser: planera kläppen
Dagens saknad: mitt gamla fotbollslag.
Dagens vill ha: goodis
Dagens köp: halstabletter & tomma cd skivor
Dagens mat: frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0