räckerdetomjagälskardig

God kväll.
Jag stack på träningen direkt efter skolan, det var grymt kul, bästa träningen på länge, dock inte fysträning.
nu har jag precis sett klart på familjen annorlunda.
Jag kan inte förstå hur folk kan ha 10 barn? Helt sinnessjukt!
Imorgon väntar en lång skoldag 8-16.
Om jag har tid så uppdaterar jag innan skolan, men nu ska jag lägga mig för att läsa en ny bok jag lånade i dag " räcker det om jag älskar dig" har hört att den ska vara väldigt bra. Och dessutom måste jag vara utvilad för att gå upp klockan sex i morgon, som jag inte har gjort på typ tre veckor.
Nej nu ska jag bara lägga fram kläder till i morgon, borsta tänderna & tvätta bort sminket.
 Gooodniiiiight.


Här har ni boken, hoppas på att den är lika bra som " Som jag vill vara" och dessutom är det ju samma författare så det hoppas jag verkligen på!

/ beckiisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0