skidorär bäst

Nu ska jag gå till bussen om tjugo minuter.
Det kan vara rätt så skönt i bland faktiskt, att bara sitta på bussen med ipoden laddad med ny musik.
Ikväll börjar Familjen annorlunda på tv:n, det måste jag se, jag bra älskar det!
Tur att träningen slutar halv sju.
I morgon stå det på schemat, skola 8-16.00.
Sen vid halv fem ska jag förlja med när Joakim ska spela match i Unnaryd, vilket ligger sju mil här i från ungefär.
Så det kommer bli dålig uppdatering i morgon, men ska försöka klämma in något.

På tal om det längatar jag efter att åka till kläppen, vilket vi ska vecka 11.
Här kommer en bild på våra skidor i Idre med klassen förra året & påtal om det saknar jag 9b <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0