tråkigsöndag

kvällen igår blev som planerad, vi var hemma vid 1 ungefär, gick och la mig på en gång.
i morse vaknade jag utav att väckarklockan ringde kvart över nio, då var det bara att  gå upp & dra ut och sälja tidningar, nu har jag kommer hem för någon timme sen & har pluggat en del & ätit en stor fet frukost.
idag blir det en lugn dag, jag hade tänkt att ta tag i plugget nu & sitta ett par timmar i alla fall, och i eftermiddag spelar min bror innebandy match och med tanke på att det var år sen jag kollade sist har jag planerat att hänga med.
hörs senare.

bilder från "halv åtta hos mig" kommer senare idag, n är jag har lagt in dom på datorn, men det har jag inte tid med nu.


/ beckissss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0