7 februari

God morgon, skrev inget innan jag la mig igår.
När jag kom hem från Caisa la jag mig i soffan emd familjen & käka min b&j. mmmmmmmm.
Nu har jag precis vaknat. Halsen skriker efter halstabletter. Men mina kära kunde skriker nog efter tidningen också. Så nu måste jag bege mig ut och sälja tidningar. Men eftersom mami kör mig idag ska det nog gå hyffsat bra. I morgon var det fotbollsträning för min del, har längtat så! Men eftersom min förkylning har tagit över hela mig, så nej. Sån jävla otur. Om en vecka står jag på ett par skidor i kläppen hoppas jag.
Denna dagen använder jag till plugg, plugg & åter plugg. Dagen i morgon ser exakt likadan ut.

/ rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0